“بهروز کمالوندی” ؛در مورد انتشار خبری مبنی بر دستگیری یک جاسوس در منزل “علی اکبر صالحی” رئیس سازمان انرژی اتمی” گفت:چند وقت پیش مستخدمی (تبعه افغانستانی) که در منزل علی اکبر صالحی کار میکرد به دلیل سرقتی که انجام داده بود دستگیر شد.

وی در مورد برخی خبرها مبنی براینکه فرد دستگیرشده باغبان بوده است، افزود: باید بگویم منزل آقای صالحی وسط شهر است و باغی ندارد که در آن باغبانی کار کند.
کمالوندی با بیان اینکه در ارتباط با اتهامات جاسوسی حتما باید مراجع مسئول نظر دهند، تصریح کرد: معمولا در رابطه با چنین مسائلی اظهار نظر نمیکنیم و برای جویا شدن از چنین مسائلی که ما هم از آن خبر نداریم، باید به سراغ منابع مسئول بروید.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه ما در جایگاهی نیستیم که چنین مسائلی را تکذیب یا تایید کنیم ، گفت: این موضوع پیرامون تبعه خارجی بود حتی اگر ایرانی بود و اخبار متعددی هم اعلام میکرد ما در جایگاه تایید یا تکذیب نبودیم .به طور کلی سیاست سازمان بر این مبناست.
منبع: باشگاه خبرنگاران
توضیح گاهنامه:حتی اگر قضیه جاسوسی از دکتر صالحی کذب محض باشد استخدام یک تبعه خارجی برای منزل یک مسئول استراتژیک نظام هیچ توجیه امنیتی ندارد زیرا یک تبعه خارجی در یک کشور یک جاسوس بالقوه است واز طرفی استخدام یک تبعه خارجی با وجود خیل بیکاران کشورمان بی انصافی محض است. یا حق
تکاب اخگر...
ما را در سایت تکاب اخگر دنبال میکنید
برچسب: گل بود به سبزه هم آراسته شد, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 15:25