بنام خدا
سلام قربانعلی
امروز در خبرها خواندم که قصد دارید برای چندمین بار به شهرستان محروم وستم دیده سردشت بروید که حامل خبرهای خوشی برای مردم آن سامان هستید خیلی خوشحالم واز اینکه مردم شریف ونجیب سردشت به آرزوی چندین ساله خود یعنی رسمی شدن مرز کیله می رسند بسیار خرسندم.
اما قربانعلی عزیز,
در اظهارات خود یکی از علل حضور شما در سردشت کاهش آلام مردم آن شهر بواسطه بمباران شیمیایی صدامیان در سالهای جنگ است, چه زیباست که مردی از جنس سیاست به فکر کاهش آلام مردم باشد ولی شخصا بنده اینکه شما واقعا به فکر کاهش آلام مردم باشید شدیدا مشکوکم چون شما و پروسه مردم داری وکاهش آلام مردم خیلی عجیب وغریب است حتما پای منافع سیاسی یا امنیتی در کار است والا شما کجا وسردشت کجا وکاهش آلام مردم سردشت کجا!!!!!!!!!!
اما جناب قربانعلی
من هم با وجود تشکیک درنیت شما این حرکت جنابعالی را به فال نیک می گیرم اما محض یادآوری خاطر مبارکتان عرض می کنم: اگر سردشت یک بار آن هم در زمان جنگ بمباران شیمیایی شد ودهها نفر شهید ومجروح شدند و مردم جان خود را مظلومانه تقدیم ایران ونظام کردند ما اکنون در تکاب روزانه چندین بار بمباران شیمیایی می شویم اما نه با سر وصدا, خیلی آرام وساکت, لطفا اگر اشرافیت دارید که مطمئنم ندارید یک نیم نگاهی به آمار بیماران سرطانی تکاب بیندازید که اگرنبود لطف خدا وهمت بزرگ مردانی از جنس مردم در انجمن خیریه مهرانه زنجان وتکاب چه کسی به فریاد واستغاثه این مردم می رسید؟ مامردم تکاب از استان نشینان به غیر از ظلم وتبعیض وبی عدالتی چیز دیگری ندیدیم, مالیات وارزش افزوده معادن تکاب سکویی برای ارتقا موقعیت استان وشخص شما شده ومردم تکاب در لابلای منافع سیاسی وحزبی وشخصی گم شده است.
آقای قربانعلی؛
هر روز که می گذرد مردم نا امید تر از دیروز می شوند وهر روز که می گذرد وسعت خرابی محیط زیست تکاب فزونی می گیرد وهر روز که می گذرد آمار جانکاه بیماران سرطانی بیشتر وبیشتر می شود وجرم ما این است که صدام شهر ما را بمباران شیمیایی نکرده است. اگر سردشت مظلوم توسط صدام جنایتکاربمباران شیمیایی شد شهر من توسط شما بمباران خبری وشیمیایی و....شد واقعا نمی دانم از کدام واژه برای محرومیت ومظلومیت شهرم استفاده کنم.
هر روز که می گذرد ما یک قدم به عقب بر می گردیم وشما وشهرتان یک قدم جلوتر می روید یعنی ما روزانه دوقدم از شهر شما عقب تر می مانیم کاش شهر ما هم اندازه روستای قره باغ شما بود کاش روستای شماهم قدمت ومدنیت شهر ما را داشت وای کاش روستای شما .....
جناب قربانعلی؛
اخیرا وقتی بعداز فراز وفرودهای فراوان شهر من صاحب یک دستگاه سونوگرافی شد مردم چه ذوقی داشتند برای این نعمت!!! بیمارستان شهرم بعداز 10 سال هنوز تا افتتاح فاصله زیادی دارد وشهرداری شهرم از به موقع پرداخت نشدن مالیات وارزش افزوده کمر خم کرده است وشما در ارومیه هر 45 روز یک رو گذر یا زیر گذر می سازید والبته با پول مردم ارومیه!!!!! شما در عشرتکده های ارومیه آب وآبروی ما را به یغما می برید ولی اینجا در 1500 متری تصفیه خانه جایی که روزانه دهها متر مکعب آب اضافه به رودخانه می ریزد روستایی محروم فاقد آب بهداشتی سالم است واکثر مردم روستا بیمارند (روستای محروم بادخرید)
آقای قربانعلی
آنچه دیدی بر قرار خود نماند
وینچه بینی هم نماند برقرار
نسل حاضر وآینده تکاب از شما بعنوان استانداری بی کفایت که خود را درحصار عنکبوتی استانداری پنهان کرده اید یاد خواهند کرد وهرگز شما را نخواهند بخشید. شما بمانید وقره باغ شما بمانید شمال استان
+ نوشته شده در شنبه سوم تیر ۱۳۹۶ساعت 8:51 توسط ابوطالب احمدیان ازبچه های سی متری |
تکاب اخگر...
ما را در سایت تکاب اخگر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:39