بنام خداوند جان آفرین
حکیم سخن در زبان آفرین

محضر مبارک وزیر محترم کشور جناب آقای
سلام علیکم؛ اکنون که مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از 80 میلیون ایرانی به حضرتعالی رای اعتماد دادتا در چارچوب سیاستهای کلان دولت تدبیر وامید, نمایندگانی شایسته وکاردان در مدیریت اجرایی کلان کشور انتخاب نمایید.
دیروز ما آمیخته با نا امیدی واستیصال بود,امروز ما نتیجه اشتباهات دیروز است ونباید اجازه داد که اشتباهات دیروز مجددا امروز هم تکرار شود چه زمان آزمون و خطا گذشته است ومردم خسته وبیزار از این آزمونها وخطاها
استانداران وفرمانداران وبخشداران بدنه وپیکره مدیریت اجرایی کشور هستند که اگر درست انتخاب نشوند وخدای ناکرده این انتخاب به یک معامله سیاسی وحزبی تبدیل شود عواقب جبران ناپذیری به بار خواهد آورد که متاسفانه این انتخاب در این استان به نظر اکثر مردم فهیم ومظلوم ومحروم آذربایجان غربی در دوره اول صدرات حضرتعالی, انتخاب درستی نبود, معاملات ومعادلات سیاسی برشایسته سالاری ونخبه پروری چربید نه تدبیری دیدیم ونه رایحه امید بخشی به مشام رسید .
آقای وزیر,همانطور که استحضار دارید آذربایجان غربی دروازه اروپا ست وبا سه کشور مرز مشترک دارد در این استان اقوام ومذاهب وادیان وگویش های مختلف ومتعدد وجود دارد واین استان استانداری با ورژن بالا وجدید می خواهد. استانداری می خواهد طول وعرض استان از شمال تا جنوب آن را مورد بازدید قرار دهد. استانداری می خواهد که با معرفی فرماندارانی قدر,کاریزما, مدیر ومدبر وشجاع تحول بزرگ استان را در تمامی زمینه ها با استفاده از منابع داخلی استان استارت بزنند.آنچه امروز شاهد آن هستیم سرزمینی با انبوهی از منابع خدادادی که در سایه بی توجهی که ناشی از سوء مدیریت است در مقابل کوهی از مشکلات نفس های آخرش را می کشد احیای دریاچه عمل به شعار سیاسی بدل شد واکنون روزهای پایانی خودرا می گذارند دریاچه نخواهد مرد ونخواهد خشکید , دریاچه از بی آبی نمی میرد ونمی خشکدآنچه دریاچه را می کشد ومی خشکاند سوء مدیریت ونگاه نامتوازان وناعادلانه به اقصی نقاط استان است.
آقای وزیر, بقول شهید امیر کبیر نمی شود مملکت با سفارش عمه وخاله اداره کرد مملکت قانون دارد ومتاسفانه ما ازقانون فقط به "" نون"" فکر می کنیم در حالیکه آنچه نان این ملت فلک زده را آجر کرده بی تدبیری , سوء مدیریت وعدم باور قدرت مردم است.لطفا استان ما را را از چاه ویل سر سپرده سالاری وسوء مدیریت در آورید
طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف
گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف
طرف کرم ز کس نبست این دل پر امید من
گر چه سخن همیبرد قصه من به هر طرف
از خم ابروی توام هیچ گشایشی نشد
وه که در این خیال کج عمر عزیز شد تلف
ابروی دوست کی شود دستکش خیال من
کس نزدهست از این کمان تیر مراد بر هدف
چند به ناز پرورم مهر بتان سنگدل
یاد پدر نمیکنند این پسران ناخلف
من به خیال زاهدی گوشهنشین و طرفه آنک
مغبچهای ز هر طرف میزندم به چنگ و دف
بی خبرند زاهدان نقش بخوان ولاتقل
مست ریاست محتسب باده بده ولاتخف
صوفی شهر بین که چون لقمه شبهه میخورد
پاردمش دراز باد آن حیوان خوش علف
حافظ اگر قدم زنی در ره خاندان به صدق
بدرقه رهت شود همت شحنه نجف
با احترام -ابوطالب احمدیان- آذربایجان غربی - تکاب
+ نوشته شده در جمعه سوم شهریور ۱۳۹۶ساعت 7:38 توسط ابوطالب احمدیان ازبچه های سی متری |
تکاب اخگر...
ما را در سایت تکاب اخگر دنبال میکنید
برچسب: نامه,گشاده,وزیر,کشور, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 17:51