با توجه به شروع دولت دوازدهم وشروع چینش جدید کابینه, می طلبد که دکتر هاشمی ودکتر محبی نیا نمایند گان مردم در مجلس , در دام مدیحه سرایی ها ولابی گری های مقرون به ابقا برخی از مدیران !! استان وشهرستان های استان نیفتند زیرا آنچه که استان علی الخصوص جنوب استان در این دوره مشاهده کردنگاه تبعیض آلود وحقیرانه استان نشینان به جنوب استان علی الخصوص شهر مظلومان جهان تکاب است.
متاسفانه مشاهده می شود که برخی از مدیران !! که شیشه عمرشان در آستانه شکستن است با مصاحبه های فرا فکنانه سعی در تحمیل خود بر گرده مردم هستند لذا اعلام می گردد هر نوع همراهی ولابی گری مقرون به ابقاء برخی از مدیران اتوبوسی, خیانت به مردم تکاب است زیرا این افراد در یک اشتباه محاسباتی در مدیریت میانی کشور صاحب عنوان شده اند ونتایج اسف بار آن بر همه مردم تکاب آشکار ومبرهن است.
لذا انتظار می رود نمایندگان محترم مردم در مجلس با همدلی وهمگرایی بیش از پیش نسبت به انتخاب مدیرانی شجاع , کاردان ,با کفایت وبا لیاقت برای شهر ستان استراتژیک تکاب اقدام کنند زیرا مردم تکاب بزرگترین ضربه را از مدیران محافظه کار , بزدل وکم وزن وبی سواد دیده است.تکاب مدیرانی درسطح و وزن مردمش می خواهد ولا غیر
تن من لاشه فقر است و من زندانی زورم
کجا میخواستم مردن؟ حقیقت کرد مجبورم
+ نوشته شده در جمعه سوم شهریور ۱۳۹۶ساعت 0:12 توسط ابوطالب احمدیان ازبچه های سی متری |
تکاب اخگر...
ما را در سایت تکاب اخگر دنبال میکنید
برچسب: شایسته,سالاری,مطالبات,اصلی,مردم,نمایندگان,مردم,مجلس, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 17:51