بنام خدا
سلام آقای استاندار،
در نامه قبلی شما را با نام کوچکتان خطاب کردم وبرخی از دوستان!!!! شما ناراحت بودند ،خواستم به عزیزان اعلام کنم که عزیزان بنده 10نامه به جناب استاندار نوشته ام وخواسته یا ناخواسته علاقه!! ومحبتی!! بین ما بوجود آمده وتقریبا صمیمی شده ایم، اما آرام آرام به هفته دولت نزدیک میشویم هفته ای که دولتیان سعی می کند خدمات واقدامات دولت را برجسته کنند لازم می دانم مطالبی را خدمتتان عرض کنم:
1-بنده صراحتا اعلام می کنم که به آقای دکتر حسن روحانی رای داده ام واز طرفی از بنیانگذاران جریان اصلاحات تکاب هستم برخلاف کسانی که اصلاحات را برای نان شب شان یا برای ترمیم وجه شکست خورده شان می خواهند، من به اصلاحات اعتقاد راسخ دارم وآن را فقط وفقط برای تامین منافع ملی ومنطقه ای مردمم می خواهم واصلاحات یعنی زایش ورویش دوباره وچند باره دلسوزان نظام،اما همه اینهایی که عرض شد دلیلی برای عدم نقد دولت دکتر حسن روحانی نمی شود،نقد یعنی حیات دوباره به جریان اصلاحات ونه«برای جریان تمامیت خواه، خشن،اقتدارگرا وانحصارگر»،و این جریان تمامیت خواه... گستاخ....می تواند در هر دو جریان سیاسی بروز و ظهور کند.
2-هر چند مجبورم جهت رعایت پاره ای ملاحظات مجددا شما را جناب استاندار خطاب کنم اما باز دلیلی برای عدم نقد شما وفرماندارتان نیست،
آقای استاندار،پارسال معاونت عمرانی شما جناب مهندس«کهوریان» در جمع تعدادی از اعضا تعاونی مسکن فر هنگیان تکاب وهمچنین در جلسه شورای فنی وبرنامه ریزی درحضور روسای ادارات،امام جمعه،فرماندار تکاب مصوب کردند که مبلغ 50 میلیون تومان جهت رفع معارض ورودی مسکن مهرفرهنگیان که دو سال واندی است بسته است اختصاص دهند ولی یکسال گذشت وخبری از وعده معاونت عمرانی شما نشد، اما خدمتتان عرض می کنم اگر بنده حقیر این قول را داده بودم حتی اگر مجبورمی شدم خانه ام را بفروشم به عهدم وفامی کردم(جهت اطلاع)
3-جناب استاندار، همانطور که امام جمعه دلسوز تکاب بیان کردند: مشکل تکاب سیاسی نیست ولی شما وفرماندارتان می خواهید مشکلات تکاب را سیاسی جلوه دهید، بی تدبیری ونامدیریت نمی تواند سیاسی باشد،شما از نقد واهمه دارید وسعی می کنید مشکلات تکاب را فرافکنی کنید مضافا اگر مشکلات تکاب سیاسی هم باشد شما....شما... بوجودآورده اید با بی تدبیری ونامدیریت، واقعا نمی دانم چطور مسئولین امنیتی ومتنفذین استان ،وزیر کشور را قانع کردند که پای ابلاغ شما را امضا کنند....واقعا در حیرتم براساس کدام سابقه وکدام رزومه،کسانی که سکوت کردند،کسانی که بی تفاوت شدند در مقابل این انتصاب!!!! به مردم ظلم کردند ودر قصورات وبی تدبیری استاندار شریکند
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و پنجم تیر ۱۳۹۶ساعت 0:6 توسط ابوطالب احمدیان ازبچه های سی متری |
تکاب اخگر...
ما را در سایت تکاب اخگر دنبال میکنید
برچسب: یازدهمین,نامه,استاندار,آذربایجان,غربی, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 17:51