کارت زرد امام جمعه تکاب به استاندار

خرید بک لینک

حجت الاسلام برادری امام جمعه تکاب در خطبه های امروز 16تیرماه ضمن انتقاد از مسئولین استان،از وضعیت بسیار بد راههای ارتباطی این شهرستان بالاخص جاده تکاب -شاهیندڑ ،تهدید کرد درصورت بی توجهی وعدم اقدام در این خصوص،نماز جمعه را در جاده تکاب-شاهیندڑ برگزار خواهد کرد تا نگاهها وتوجه مسئولین به نکته معطوف گردد.
سخنان امروز حجت الاسلام برادری،یک پیام روشن، واضح برای مسئولین استان وکشور است که در خواب خرگوشی غنوده اند،آنهایی که مردم را فقط در مواقع حساس وبحرانی بیاد می آورند،جاده های ارتباطی تکاب یکی از مرگبارترین جاده های استان وکشور است که با هیچیک از استانداردهای موجود همخوانی ندارد.
امام جمعه تکاب با بیان این مطلب ،پشتیبانی حداکثری مردم منطقه را در عقبه خود دارد ویکی از راههای همدلی وهمگرایی در این شهرستان است به بیان دیگر محرومیت،قومیت و مذهب و زبان نمی شناسد این یک درد عمومی ویک مطالبه عمومی است ومسئولین استان باید تا کید می کنیم باید در مقابل مردم که ولی نعمت مسئولین هستند تمکین کرده و تسلیم خواسته بحق مردم باشند، امام جمعه تکاب با بیانات امروز خود ثابت کرد که اهل مماشات با مسئولین نیست ودر کنار مردم منطقه، محرومیت شان را فریاد خواهد کرد واین می تواند هشداری جدی وپیامی روشن برای سایر حوزه ها باشد وقابل تسری به حوزه معادن نیز هست.
امید است مسئولین استان بالاخص استاندار محترم پیام روشن مردم تکاب را با گوش جان بشنود ودر صدد «تدبیرو ایجاد فضای امیدواری»در این شهر باشند تا نرخ مهاجرت از این شهرستان به حداقل برسد. یاحق

+ نوشته شده در جمعه شانزدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 18:2 توسط ابوطالب احمدیان ازبچه های سی متری |
تکاب اخگر...

ما را در سایت تکاب اخگر دنبال می‌کنید

برچسب: کارت,امام,جمعه,تکاب,استاندار, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 17:51

صفحه بندی