اولین نامه به استاندار جدید آذربایجان غربی

خرید بک لینک


اولین نامه به استاندار جدیدآذربایجان غربی

محضر استاندار محترم آذربایجان غربی
سلام علیکم، ضمن عرض خیر مقدم حضور حضرتعالی مطالبی را از سر دلسوزی وخیر خواهی خدمتتان عرض می کنم امیدوارم فرمایشات امیرمومنان علی(ع) چراغ راهتان باشد وبتوانید با تجاربی که اندوخته اید برای مردم این استان علی الخصوص جنوب استان که سالها در داغ تبعیض نقره داغ شده اند مایه خیرو برکت باشید:
آقای استاندار؛ همانطور که می دانید این استان با نام شهیدان مهدی وحمید باکری ومهدی امینی و12000شهید متبرک است،شهیدانی که سمبل شجاعت وشهامت بودند رفتند تا ایران وایرانی در امنیت وآسایش باشند بدانید خداوند سبحان وروح مطهر شهیدان ناظر اعمال ما هستند

آقای استاندار؛ مسند استانداری همیشگی نیست ومیدان خدمت است نه میدان ترکتازی،توفیق خدمت است نه تسخیر قدرت، میدان کیاست است نه میدان سیاست ونهایتا میز خدمت است نه صندلی قدرت،
شهریار آذربایجان غربی؛ برای خدمت لازم است کفشهای سیاسی تان را کنده ولباس خدمت به تن کنید زیرا تا امروز انچه این مردم را به خاک سیاه نشانده،سیاست زدگی مدیران بی کفایت است که وابستگیهای سیاسی را بر شایستگیها برتری داده اند،عده ای قدرت طلب ومنفعت گرا سیاست را نان شب نموده ودکان سیاست باز کرده اند ونان مردم را آجر کرده اند،اگر بر اسب سیاست سوار شوید مانند استانداران سابق توفیق خدمت را ازدست خواهید داد و در دام کسانی خواهید افتاد که منافع شخصی را بر منافع مردم ترجیح خواهند داد،این مردم چیزی جز خدمت ،چیزی جز،رفع بیکاری ،تبعیض وباند بازی،ورانت خواری نمی خواهند.
شهریارا؛عینک سیاسی تان رابشکنید وعینک عمران، اشتغال وآبادانی را به چشم بزنید،حال شما هستید ویک استان ثروتمند ودر عین حال محروم ومظلوم ،از انتصاب مدیران سیاست پیشه و سیاست زده با هر گرایش سیاسی اجتناب کنید زیرا سیاست پیشگان انرڑی وتوان شما را به چالش خواهند کشید ومجبورید وامدار کسانی شوید که می خواهند روی،شما تاریخ مصرف بزنند وقتی تاریخ تولید بخورید قطعا تاریخ انقضا هم خواهید داشت،سعی کنید هیچگاه تاریخ تولید نداشته باشید،وام دار کسی جز مردم نباشید البته الحمدولله که حضرتعالی به علوم سیاست واقفیدواستاد کرسی سیاست خارجی هستید وبا تجاربی که در طول خدمت اندوخته اید برای استان مایه خیر وبرکت خواهید شد.
آقای استاندار؛زمان خدمت اندک است وبه حد کافی از گردونه توسعه عقب مانده ایم بی درنگ تغییرات فرمانداران را با طمانینه شروع کنید وبرای حسن شروع،اولین تغییر را از تکاب مظلوم شروع کنید، تکابی که خسته ازشلاق ظلم است ودرمانده از سیلی تبعیض و سو مدیریتها انتظار داریم زخم چرکین محرومیت را با اولین تغییر از تکاب شروع کنید.یا حق

با احترام-ابوطالب احمدیان -تکاب

+ نوشته شده در یکشنبه سی ام مهر ۱۳۹۶ساعت 19:22 توسط ابوطالب احمدیان ازبچه های سی متری |

تکاب اخگر...

ما را در سایت تکاب اخگر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: سه شنبه 5 دی 1396 ساعت: 11:09

صفحه بندی