با
تبریک هفته نیروی انتظامی بر دلاور مردان عرصه امنیتهر روز که می گذرد بر تعدادسرعت گیرها در شهر و ذهن و شعور ما فزونی می گیرد سرعت گیرهایی که مانند لگام بر دهن ذهن وشعور ماست , شهر تکاب تقریبا 10 کیلومتر خیابان اصلی وفرعی وقریب 100 سرعت گیر( شما بخوانید دیوار) در اقصی نقاط شهر وجود دارد یعنی به ازای هر 100 متر یک سرعت گیر وجالبترین قسمت داستان سرعت گیرها ,اعمال قانون افسر وظیفه شناس راهنمایی ورانندگی در صدور برگه های جریمه مبنی بر عدم استفاده از کمربند ایمنی است برگه هایی که روزانه بصورت ""تسلیمی, الصاقی ودوبرگی"" که هر کدام معنی ومفهوم جداگانه ای د ارد وتلخترین وجانسوزترین این برگه های جریمه دوبرگی ها هستند که نه نیازی به دقت افسر دارد ونه نیازی به خودرو متخلف و....
مسئولین انتظامی شهر بر این باورندکه با تعبیه سرعت گیرها میزان تصادفات منجر به فوت کم شده است وابراز خرسندی می کنند ولی مگر می شود مردم یک شهر را تنبیه کرد این یک قانون نظامی است که ""تشویق برای یک نفر وتنبیه برای همه"" حال اینجای قضیه مردم تکاب متضرروتنبیه می شوند وکسانی که مسئولیت کنترل ونظارت وانتظام شهر را دارند تشویق می شوند, تشویق می شوند که لگامی بر دهان شعور مردم زده اند, در اینکه جلو تخلف چند نفر را گرفته شکی نیست اما تعدادی زیادی از صاحبان خودروها که هر روز دهها بار از این دیوارها بالا وپایین می آیند و خودرو های آنان آسیب می بیند ومتحمل هزینه می شوندتنبیه می شوند همان سرعت گیرها دقیقا در ذهن وجان مانیز ریشه دوانده است زیرا کمترین تحرکی برای عمران وآبادانی واشتغال صورت نمی گیرد وهر کس اسبش راهوار است از سرعت گیرهای اشتغال می پرد.
ایکاش مسئولین انتظامی استان بصورت غیر محسوس اوضاع ترافیکی شهر را کنترل کنند وبدانند که مردم چه زجری می کشند, به جرات می گویم علیرغم وجود شورای ترافیک, کسی در این جمع یا تخصص حل مشکل ترافیکی تکاب را نداردیا جرات ارائه آن را
اما جناب فرمانده محترم انتظامی شهرستان که مسئولیت نظم وانتظام وامنیت شهرستان را بر عهده دارید به نظر خودتان در شهری که خیابانهایش از لحاظ عرض خیابان استاندارد نیست و زیر ساخت لازم برای یک رانندگی بی عیب ونقص وجود ندارد, در شهری که در خیابانهایش در هر 100 متر یک دیوار تعبیه شده(سرعت گیر) ویا در هر 100 متر یک تقاطع وجود دارد, در شهری که در خیابانهای مرکزی وپر تردد آن پارکینگی تعبیه نشده در شهری که ماشینهای سیار میوه فروش با حداقل سرعت حرکت کرده وترافیک ایجاد می کنند( با آلودگی صوتی کنار آمده ایم)صدور برگه های جریمه واعمال قانون در شهری که قانون کمترین اعتباری ندارد چه محلی از اعراب دارد؟ یک روز بیایید مانند آن معلم اصفهانی که وقتی دانش آموزی درسش را بلد نبود خودش را توسط همان دانش آموز تنبیه می کرد شما هم بیایید یک روز قبض های جریمه را دست رانندگان به اصطلاح خاطی بدهید آن وقت ببینید شما چقدر جریمه می شوید,آقای افسر ؛راننده قانون گریز وخاطی محصول وخروجی شماست
از طرفی میزان جرائم باید با میزان محرومیت مردم ومنطقه وتوسعه یافتگی واستاندارد بودن خیابانها ومعابر تناسب داشته باشد.
مخلص کلام:آنچه تاکنون برای حل مشکل ترافیکی شهر تکاب ارائه شده راه نیست بلکه چاه است لطفا با جلب نظر کارشناسان ذیربط از سایر شهرستانها خود ومردم را از چاه ویل بی نظمی وقانون شکنی در آورید . یا حق
+
نوشته شده در دوشنبه هفدهم مهر ۱۳۹۶ساعت 14:45 توسط ابوطالب احمدیان ازبچه های سی متری
|
تکاب اخگر...
ما را در سایت تکاب اخگر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: سه شنبه 5 دی 1396 ساعت: 11:09