نادر قاضی پور نماینده جنجالی ارومیه دریک اظهاراتی که بیشتر به مزاح شبیه است اعلام کرده که :""تغییر استاندار آذربایجان غربی به دلیل بحث جدایی اقلیم کردستان عراق به نفع ما نیست""
حال اینجا چند سوال وشبهه مطرح است:
1- اولا تغییر استاندار در یک کشور مستقل ومقتدر هیچ ارتباطی به کشور یا گروهی دیگر در سایر کشورها ندارد وفرموده اید "" به نفع مانیست"" این ما چه کسانی هستند؟
2- بحث همه پرسی در کردستان عراق از چند ماه پیش مطرح بود وچیز تازه ای نبود ومسئولین محترم نظام تمهیدات لازم را تدارک دیده اند.
3-اگر بنا باشد با یک حرکت سیاسی در یک کشور ,همسایگان آنها از امورات روز مره خود غافل باشند و منتظر تغییرات در کشور همسایه باشند باید فاتحه ملت خوانده شود.
4- اگر استاندار تغییر کند می ترسید در زمان خلاء قدرت کاک مسعود چند شهر ما را ضمیمه خاک خودشان کند واگر جناب سعادت در مسند قدرت!! باشند تعارف کرده واز این کار منصرف می شود ویا از هیبت وجبروت جناب سعادت پا پس می گذارد وچند شهر از خاک خودرا به سعادت کادو می دهد.
5-اگر بخاطر بحث جدایی اقلیم کردستان عراق سعادت ابقا شود آن وقت راه برای شما نماینده فعال!! وفرهیخته وفکور باز می شود وباز به دلیل بحث جدایی اقلیم یک دوره دیگر بدون انتخابات ابقا می شوید چون مقطع ومنطقه حساس است اگر انتخاباتی برگزار شود کاک مسعود لشگر می کشد وآذربایجان غربی را از ایران جدا می کند!!!!!!
6-بدا به حال و روز ما مردم آذربایجان غربی!!! عجب نمایندگانی داریم وعجب تفکراتی وعجب سناریو های مضحکی برای ابقا یک فرد که کارنامه مردودی از مردم استان گرفته می سازند ومی تراشند.
7- در حالیکه قدرتهای بزرگ دنیا از قدرت نظامی وشجاعت وتهور ما انگشت به دهن مانده اند جناب قاضی پور ما را از کسانی می ترساند که دوست وبرادر ما هستند وهمیشه از ما انتظار همیاری ومساعدت وتوسعه روابط اقتصادی دارند ومنافع ما وآنها به همدیگر گره خورده است و اشتراکات فرهنگی ودینی وملی ومیهنی با آنان داریم.
مخلص کلام: جناب قاضی پور لطفا شما با سخنان غیر کارشناسی خود منطقه ومردم را حساس نکنید وبقول آقایان, اذهان مردم و مسئولین را مشوش نکنید قضیه کردستان عراق یک مسئله داخلی آنهاست وانشاالله با تعامل و درایت طرفین ومساعدت همسایگان بخوبی وخوشی حل می شود.با طرح اینگونه مسائل تغییر استاندار را تحت الشعاع قرار ندهید که به ضرر مردم محروم استان است، در هر دو صورت مردم منتظر تغییر هستند و جناب سعادت باید برود. ایام بکام
+
نوشته شده در جمعه چهاردهم مهر ۱۳۹۶ساعت 20:39 توسط ابوطالب احمدیان ازبچه های سی متری
|
تکاب اخگر...
ما را در سایت تکاب اخگر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: سه شنبه 5 دی 1396 ساعت: 11:09