
بنام خداسلام آقای استاندار،در نامه قبلی شما را با نام کوچکتان خطاب کردم وبرخی از دوستان!!!! شما ناراحت بودند ،خواستم به عزیزان اعلام کنم که عزیزان بنده 10نامه به جناب استاندار نوشته ام وخواسته یا ناخواسته علاقه!! ومحبتی!! بین ما بوجود آمده وتقریبا صمیمی شده ایم، اما آرام آرام به هفته دولت نزدیک میشویم هفته ای که دولتیان سعی می کند خدمات واقدامات دولت را برجسته کنند لازم می دانم مطالبی را خدمتتان ...
ادامه مطلب